20 жовтня 2017 року в Залі засідань Львівського єпархіального управління відбулася чергова лекція із богослів'я в рамках Львівських братських студій, що діють при Покровському кафедральному соборі м. Львова.
Лекція була присвячена темі: "Богослів’я ікони Православної церкви".
Лектором виступив завідувач канцелярії Львівського єпархіального управління ієрей Артемій Бабленюк.
Отець Артемій разом з аудиторією слухачів детально розібрали питання щодо християнського світобачення та світорозуміння "ікони", а також її значення у житті віруючих людей.
"Ікону називають вікном у духовний світ. Христос завжди спрямовує наші очі на Божі духовні вартості. У цьому нам допомагають ікони, адже вони зображають тайни небесного світу та звертають зір нашої душі до Бога. Тому ікони справді – вікна в Божий світ, в Його Царство, що вже започатковане серед нас (див. Лк. 17:21).
Іоан Дамаскін ретельно розрізняє відносність шанування, що приділяється матеріальним символам і абсолютність служіння, належного одному лише Богові.
VII Вселенський Собор наступним чином сформулював вчення Церкви про іконошанування: "Наслідуючи божественне вчення святих отців і передання Кафоличної Церкви (бо знаємо, що Вона є повнотою Духа Святого, який живе в Ній), визначаємо щоб святі та чесні ікони пропонувалися для поклоніння так само, як зображення чесного животворящого Хреста, чи будуть вони написані фарбами, чи виготовлені з мозаїки, чи будь-якої іншої речовини, і чи будуть знаходитися у святих церквах Божих на освячених посудинах та одязі, на стінах і дошках, у будинках чи біля доріг, а також чи будуть це ікони Господа Ісуса Христа, чи Владичиці Богородиці, чи чесних ангелів і всіх святих і праведних мужів.
Крім отців Сьомого Вселенського собору, найбільший внесок у вирішення цього питання зробили прп. Іоан Дамаскін та прп. Феодор Студит. Зусиллями цих та інших святих отців періоду іконоборства було доведено, що шанування святих ікон не суперечить Слову Божому, воно походить від святих апостолів і Самого Господа нашого Ісуса Христа. Було з’ясовано принципову різницю між шанувальним поклонінням, яке воздається "Господа ради" та істинним богопоклонінням, яке належить воздавати тільки одному Богу".
У другій половині зустрічі, традиційно, її учасники мали змогу поставити питання лектору на тему прослуханої лекції чи будь-якої актуальної для них духовної проблеми.